15 kwietnia 2018

Nowe zdjęcia, najlepsi modele... i WIELE WIĘCEJ!

Witajcie Kochani!
Ostatnio przeglądalam wcześniejsze posty. I wiecie co? Podobają mi się! Co prawda długość, czy tematyka "wymiatają", ale mimo to są fajne w swojej niedoskonałości.
Pomyślałam sobie: ,,Ale chciałabym napisać post, który będzie o wszystkim i o niczym"

Po dłuższej chwili namysłu, powiedziałam sobie: ,,Nie Gosia! To ma być "profesjonalny" blog!"
Jednak moja chęć przypomnienia sobie, jak to jest pisać bez konkretnego tematu, była za wielka- dlatego zapraszam na fajny w swojej niedoskonałości post. :)

Wiki, Leo, Emy i Zuzia

Siggy i Asty

Emy

 Piątek- przyszedł weekend, dlatego też nabrałam chęci na porobienie zdjęć moim najzdolniejszym modelom na świecie. Podczas naszej nieobecności na blogu zmieniło się wiele, poza jedną rzeczą- Wiki jest (tak samo jak kiedyś), najbardziej profesjonalną modelką na świecie! Jakkolwiek się jej nie ustawi, ona stoi jak posąg. Zuzia, Emy i Leo też są równie dobrymi modelami, jednak po chwili podekscytowanie bierze górę, bo mamusia ma przysmaczki! :)

Leo
Emy



Wiki

Zuzia

Nareszcie, po długim czasie, porobiłam lepsze zdjęcia świneczką. Powiem szczerze, że podczas blogowej przerwy, jestem w stanie policzyć na palcach jednej ręki, ile razy robiłam im jakieś konkretniejsze zdjęcia (czyli aparatem na ładnym tle). Mimo, że nie wszystko dokumentowałam, Asty i Siggy się nie miały okazji do nudy- przez pewien okres, ich klatki zmieniały się około raz w tygodniu. O tym w innym poście, ponieważ było tych klatek za dużo, żeby opisać je teraz.

Siggy i Asty

Siggy

A teraz zmieniając temat- sposobu na odwrócenie uwagi Leosia, od jego upatrzonej ofiary, jak nie było, tak nie ma. Jednak znalazłam sposób, żeby atak na rower był chociaż trochę delikatniejszy. Nazwałam go "Rób co chcesz! Mnie to nie obchodzi!". Nazwa może wydaje się brutalna i skrajnie nieodpowiedzialna, ale spokojnie- jest ona stanowczo przesadzona, a ja tyko w taki sposób potrafię opisać jej sens. W najbliższym czasie, pojawi się druga część "Misja OGARNĄĆ NIEOGARNIĘTEGO" i tam wszystko dokładnie opiszę.

Emy, Leo i Wiki

Zuzia

Wiki

Emy

Emy, Leo i Wiki

Leo

Do następnego posta!

2 komentarze:

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)