04 kwietnia 2015

Wielkanoc

Hejkaa!
Ten czas leci tak szybko... Niedawno było Boże Narodzenie, a teraz już jest Wielkanoc. Nie wiem jak Was, ale mnie przygotowania pochłonęły. Ozdabianie jajek, przygotowanie koszyczka, sprzątanie w domu...
Tak jak obiecałam są zdjęcia. Co prawda nie typowo świąteczne, ale są.








Zrobiłam tez zdjęcia pisanek. My zawsze ozdabiamy jajka muliną, a Wy?








Więc z okazji Wielkanocy chciałabym Wam i waszym pupilom życzyć Wesołych Świąt! Smacznego jajka, mokrego Dyngusa, a przede wszystkim czasu mile spędzonego z rodziną! 
Życzą Gośka ze zwierzakami.

P.S. Jak już pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Podoba się chociaż trochę?

P.P.S. Przepraszam, że nie było posta z nieciekawą przygodą Zuzi, ale nie miałam za bardzo czasu. Możecie się go spodziewać w przyszłym tygodniu.


9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, zresztą pisanki również. ;) Wygląd mi się bardzo podoba.
    Dziękujemy za piękne życzenia i wzajemnie.!


    Pozdrawiamy
    I czekamy na następny pościk. :3
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :) :* ♥♡

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super! Mam nadzieję, że święta się udały. Pisanki piękne, za rok bardziej się postaram, w tym roku żadnej nie ozdobiłam :) Pozdrów psiaki!
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Psiaki ślicznie wyszły na zdjęciach <3 Bardzo ładnie wyszły Ci jajka ;)
    A co do wyglądu, zmienił się na lepsze. Mi się bardzo podoba *-*
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pisanki <3 Bardzo mi się podobają. Ja zawsze ozdabiam woskiem.
    http://zdwojonasila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Bardzo fajny blog. Jestem na waszym blogu pierwszy raz i jestem zaskoczona, bo tak miło i fajnie piszesz posty ^^ Muszę was obserwować!
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Patrycja & Nika

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:00

    Śliczne zdjęcia! :*
    P.S To ja, Eniu & Beethoven :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, czas leci i leci.. bardzo szybko. Teraz tylko czekać na wakacje. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia *-* A pisanki jakie ładne! :) :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)