18 kwietnia 2015

40 faktów o nas


Hejkaa!
W dzisiejszym poście napiszę Wam dziesięć faktów o Zuzi, Kici, Wiki i Asti. Przyznam się szczerze, że pomysł zgapiłam od Wiktorii z bloga Eddy. Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewasz.

Zuzia

1.      Pomimo małego wzrostu zdominowała Wiki i Kicię.
2.      Jest bardzo uparta.
3.      Przez jeden dzień nazywała się Pusia.
4.      Urodziła się 17 lipca 2009 roku.
5.      Jest bardzo przyjacielska i jak przyjdą do nas goście nie daje im spokoju.
6.      Jest wybredna jeśli chodzi o jedzenie.
7.      Zachowuje się jak księżniczka.
8.      Ma chore tylnie łapeczki i do końca życia musi jeść tabletki.
9.      Jest spokojna i rzadko się bawi.
10.  Kocha wszystkie zwierzęta.

Kicia

1.      Została uratowana przez nas jak miała około dwa tygodnie.
2.      Jak się łasi, zawsze się ślini.
3.      Kiedyś obroniła Zuzię przed agresywnym psem.
4.      Nazywa się Kicia, ponieważ jak jeszcze szukaliśmy jej domu, nie miała imienia. Każdy na nią wołał Kicia, więc tak zostało.
5.      Lubi bawić się z Wikcią.
6.      Wychodzi na dwór.
7.      Urodziła się w kwietniu lub w maju w 2010 roku.
8.      Jest bardzo przyjacielska i daje się pogłaskać nawet ludziom na ulicy.
9.      Lubi wchodzić do wszystkich aut. Kiedyś weszła do samochodu znajomych moich rodziców i przez przypadek pojechała z nimi na drugi koniec  mojego miasta. Na całe szczęście wyprawa dobrze się skończyła.
10.  Jest bardzo ciekawska.

Wiki

1.      Jest ze schroniska.
2.      Urodziła się bez ogonka.
3.      Boi się ludzi i zwierząt.
4.      Jest bardzo inteligentna i potrafi około dwadzieścia komend.
5.      Przy Asti budzi w niej się instynkt macierzyński.
6.      Jest bardzo strachliwa, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej.
7.      Urodziła się w maju 2013 roku.
8.      Da ze sobą zrobić wszystko i najchętniej ciągle by się bawiła.
9.      Choć była bardzo mała jak ją zaadoptowaliśmy, panicznie boi się schroniska i omija to miejsce szerokim łukiem.
10.  Jest strasznym pieszczochem, ale na jej zaufanie trzeba sobie zapracować.

Asti

1.      Uwielbia Wikcię.
2.      Nie boi się zwierząt.
3.      Jest bardzo ciekawskim stworzonkiem.
4.      Jest bardzo nerwowa i czasem potrafi mnie delikatnie ugryźć.
5.      Ciągle się cieszy.
6.      Potrafi prosić.
7.      Urodziła się w październiku lub listopadzie w 2014 roku.
8.      Świnki w zoologicznym jej nie tolerowały.
9.      Jest bardzo wybredna i jak jej coś nie zasmakuje nie zje tego i koniec kropka!
10.  Uwielbia ludzi.

Kto dotarł do końca? Dzisiaj postanowiłam napisać akurat taki post, abyście się więcej dowiedzieli o zwierzaczkach. Mam nadzieję, że  nie przysneliście w połowie. Jeszcze chciałam Was poinformować, że utworzyłam nową stronę „Galeria”.
Pozdrawiamy cieplutko.
Paa!


14 komentarzy:

  1. Za co miałabym się gniewać.? Oszalałaś. :P
    Super fakty i fajnie się je czytało. Uwielbiam czytać takie posty. :)

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczarowała mnie Wiki *-* Cudeńko <3 psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile się dowiadujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :). Super zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja suczka to też Zuzia :D
    Wiki jest śliczna *.* Zazdroszczę tylu zwierzaków ;)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Można się więcej dowiedzieć o twoich futrzakach :))) I dotarłam do końca i fajnie mi się czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotarłam do końca i podobało mi się ! Obserwujemy bloga i zapraszamy do nas!
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się dowiedzieć więcej o twoich zwierzakach ;)
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. dowiedziałam się więcej o twoich zwierzakach ♥ zachęcam nowy post http://nastolatkiswiat1.blogspot.com/ do skomentowania i zaobserwowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że napisałaś fakty o swoich pupilach,dzięki czemu mogłam się więcej o nich dowiedzieć.Ja nie przysnęłam czytając tego posta,dlatego,że jest bardzo ciekawy i dotarłam do końca :)
    Pozdrawiamy:http://tobicockerspanielangielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fakty, można się dużo dowiedzieć :)) Nie wiedziałam, że uratowałaś kicię.
    POzdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe fakty, szkoda że nie wpadłam tu wcześniej :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)