09 maja 2015

Happy Birthday



Dwa lata temu przyszło na świat sześć szczeniaków. Brzmi to słodko i niewinnie, jednak życie maleństw i ich mamusi nie było takie barwne jak Wam się może wydawać. Jakiś bezduszny człowiek podrzucił maluchy razem z mamusią do schroniska. Wolontariusze od razu zareagowali. Dorosła suczka okazała się być uroczą, trochę skundloną yorkczą. Wszystkie psiaki były zdrowe i dobrze się rozwijały, więc po około miesiącu mogły iść do nowych domów. My akurat mieliśmy kupić drugiego pieska, bo Zuzia wychowała się  z Szilą (sunią mojej siostry), która miała za niedługo wyjechać ze swoją panią za granicę. Wspólnie uzgodniliśmy, że Zuzia potrzebuje towarzystwa. Wybraliśmy rasę i hodowlę. Na początku sierpnia 2013 roku mieliśmy jechać po maltańczyka, jednak wszystko obróciło się do góry nogami, gdy w Internecie zobaczyłam, że w schronisku są szczeniaczki. Pojechaliśmy zobaczyć maluchy. Wolontariuszka przyprowadziła je i oczom ukazała mi się grubiutka, czarna kulka bez ogona. Jak pani powiedziała, że moja ulubienica to suczka myślałam, że zaraz zacznę skakać z radości. Adoptowaliśmy ją 31 lipca 2013 roku. Właśnie w ten sposób Wiki trafiła do nas. Od pierwszego dnia stałyśmy się prawdziwymi przyjaciółkami nieodchodzącymi od siebie nawet na krok. Doskonale się rozumiemy, a nasze charaktery są prawie identyczne. Obydwie jesteśmy czułymi panikarami, które chcą zawsze dla wszystkich jak najlepiej.

Jak moje życie zmieniło się od adopcji?
Wiki obróciła moje życie do góry nogami. Dużo czasu spędzamy na dworze, więcej spacerujemy, biegamy. Świat stał się bardziej barwny. Wiki nauczyła mnie prawdziwej przyjaźni, cieszenia się nawet z błahej sprawy, a przede wszystkim co to znaczy prawdziwa miłość.

Moja kochana Wikusiu. Z okazji Twoich drugich urodzin życzę Tobie bardzo dużo zabawek i jeszcze więcej smakołyków.
Zawsze mnie pocieszasz, wspierasz i nie opuszczasz na krok, za co będę Ci wdzięczna do końca życia. Mój kochany Piesku kocham Cię <3.











12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, życzę Wam wielu wspaniałych lat razem! :)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sunia i ciesze się,że wybrałaś szczeniaka z adopcji.Tak jakby zmieniłaś jej los na lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Mam nadzieję, że spędzicie wiele cudownych lat razem i osiągnięcie dużo sukcesów we wspólnym życiu :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Jak najwięcej wspólnych lat pełnych miłości i uwielbienia hah! <3
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego dla Wiki. :) Życzę Wam wiele spędzonych lat razem! :)
    Pozdrawiamy!
    Wiktoria&Rex
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Wiki :)
    http://nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. New post ;)
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ona jest cudna! <3
    Wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. :) Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
    (Pytania znajdziesz tu------> http://reksio-the-dog.blogspot.com/p/lba.html ) :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepsiejszego, Ślicznotko! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. NAJLEPSZEGO! Życzę wam jeszcze wielu pięknych chwil razem spędzonych :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)