15 czerwca 2015

UWAGA! Wielkie zmiany na blogu

Ten miesiąc mnie wpadlił. Przez wczorajszy dzień, cały czas siedziałam z chusteczką w ręku i się nad sobą urzalałam. W końcu powiedziałam sobie: "Dość! Dość z tym!". Ostatni miesiąc porowadzenia tego bloga był dla mnie katorgą. Mijał tydzień, a razem z nim myśl: "O nie! Kolejny post!". Kiedyś, gdy byłam niedoświadczoną blogerką pisanie sprawiało mi wielką satysfakcję. Cieszyłam się, gdy pod postem pojawił się jeden komentarz. Moje notatki były niedopracowane, kilka razy w tygodniu... ale robiło mi to satysfakcję. Pewnego dnia poczułam, że chcę być najlepsza. Zaczęło się od zmiany tła i dopracowania postów. Nie pisałam już o tym co chciałam, co podpowiadało mi serce, tylko to co uważałam, za najlepsze. Tą decyzja była moim najgłupszym błędem. Dość! Od dziś posty będą kilka razy w tygodniu, a czasem zrobię sobie przerwę, będą krótsze i nie tak dopracowanie jak kiedyś... ale będą moje! Mam nadzieję, że uszanujecie moją decyzję.
Dziękuję Wam, że jesteście.


2 komentarze:

  1. Nominacja do LBA http://prosiaczki-cudne-zwierzaczki.blogspot.com/2015/06/lba-razy-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA Szczegóły tutaj http://psiepytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)