27 czerwca 2015

Wakacyjne zmiany klatki i nasze plany

Cześć,
Wreszcie normalny, na luzie post. Tak się cieszę, że wróciła stara Gośka. Tą notatkę piszę z przyjemnością, bo chcę, a nie muszę. Przyjechała do nas z Niemiec moja siostra, a z nią dwie urocze fretki Leo i Vinci. Nie mogła przywieść klatki autobusem, więc maluchy przez cały pobyt mieszkają w klatce Asti. Był tylko jeden problem. Gdzie będzie mieszkać Prosiaczek? Najpierw (a tak naprawdę na mniej niż pięć minut) została zakwaterowania w klatce dla małych gryzoni (koszatniczki, szczury...). Jednak bardzo szybko okazało się, że nie mieści się w przejściu (ach ten mój kochany grubasek). Jedyne co mi zostało to klatka dla posługi, ale byłoby to chyba jeszcze grosze rozwiązanie. Jedyne co mogłam wykorzystać to kuwety. Czemu nie? Połączyłam trzy (dwie z klatki dla małych gryzoni, a trzecią zrobił mój tata). Wszytko byłoby super, gdyby nie jeden mały aspekcik. Moja konstrukcja nie miała ścian. Nie chciałam wykorzystać kartonu, ponieważ Asti nie widziałby otoczenia. Na całe szczęście w piwnicy znalazłam kartki o wysokości 30 cm (świnki skaczą do 30 cm). Ale ulga. Udało się. Złóżyłam pięć kratek, kawałek kartonu i trzy kuwety (dwie krótkie, jedna długa). Efekt mnie bardzo zaskoczył, ponieważ myślałam, że bedzie gorzej. Cała klatka ma 90×60cm. Świnka ma dużo miejsca, co najbardziej mnie cieszy.

Nasze plany na wakacje:
-pisać często posty
-nauczyć się kilka komend
-zrobić dwa filmiki (jeden ze sztukami, a drugi podsumowujący wakacje)
-chodzić często na spacery
-zbudować tor Agility
-biegać
-spotykać się ze znajomymi (moimi i psiaków)
-nie lenić się!
-spędzać dużo czasu ze zwierzakami
-nie nudzić się
Jak spełnimy te wszystkie warunki wakacje będą bardzo udane. Jak sądzicie, uda się?

Co sądzicie na temat naszej nietypowej klatki?

Papa



4 komentarze:

  1. W takim razie udanych wakacji i powodzenia w realizacji wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naprawdę pomysłowa. ;) Może dodasz zdjęcia fretek?
    Życzę Ci udanych wakacji. Z pewnością uda się Wam zrealizować wszystkie postanowienia. !
    Przepraszam za nieobecność na waszym blogu, ale nie miałam czasu. :/


    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta klatka :)
    Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów!
    Pozdrawiam i zapraszam : http://swiatchomiczychlapek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe :)
    Fajna przygoda, a klatka znakomita :)

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)