17 lipca 2015

Wszystkiego najlepszego

Sześć lat temu, dokładnie 17 lipca 2009 roku koło godziny 09:00, przeszły na świat szczeniaczki. Jednym z nich była Zuzieńka. Szczeniak rósł, rósł i rósł, aż wyrósł na wielkoluda o wadze 1,5kg. Lata mijają, jak z bicza strzelił. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, że Zuzia ma już sześć lat. Kiedy to minęło? Ta historia zaczęła się pewnego jestennego  dnia. Zawsze marzyłam o Yorku. Rodzice jednak nie zgadzali się na psa, ponieważ to duży obowiązek i według nich same problemy. Pewnego dnia wróciłam ze szkoły. Spojrzałam pod krzesło i oczom ukazał mi się malutki szczeniak. Wspólnie ustaliliśmy, że nazwiemy go Pusia. Pusia po dniu przemianowana na Zuzia, z radością odkrywała świat i tak zostało do dziś.










Kochana Zuzieńko. Dziekuję Ci, że jesteś z nami już prawie sześć lat.
Dziękuję, że byłaś ze mną w chwilach radosnych i smutnych.
Dziękuję, że zawsze potrafiłaś wybrnąć z nieciekawych sytuacji.
Dziękuję, za twoją bezgraniczną miłość.
Dziękuję, że jesteś.


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Zuziu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 10000000000... lat Zuzia! :* Życzę Wam duuużo spacerów, wspólnych zabaw, treningów, smaczków dla jubilatki...
    Słodkie zdjęcia. Prawie każde dawałam na przybliżenie. :D

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego psiego najlepszego Zuziu! Abyś zawsze była zdrowa i pełna energii! Żebyś robiła postępy ze swoją ukochaną pancią! :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Chcemy życzyć wszystkiego najlepszego, niestety spóźnione. Kochane zdjęcia!
    Pozdrawiamy, G&M z maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Razem z Lunusią życzymy Ci Zuziu wszystkiego najlepszego! Jeszcze wielu wspólnych lat! :) Życzeniaż już niestety trochę spóźnione :/
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Zuzi, wybacz, że życzenia spóźnione :( Życzę wielu współnych zabaw, sukcesów w tresurze oraz wielu, wielu współnych lat! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sladami-czterech-lap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)