17 grudnia 2015

Motywacja to klucz do sukcesu!

Cześć kochani,
Jak sami radziliście zrobiłam sobie przerwę w pisanu i motywacja sama wróciła. Miałam dni w których myślałam nad usunięciem boga i nawet to zrobiłam, ale po kilku sekundach go przywróciłam. Właśnie wczoraj (wtedy został skasowany) uświadomiłam sobie, że ten blog jest dla mnie wszystkim.
Wcześciej go nie doceniałam, a kiedy tylko utraciłam tą stronę zaczęłam tego bardzo żałować. Przypomniały mi się te wspaniałe miesiące z pisaniem postów, więc postanowiłam do tego wrócić. Liczę się z tym, że Ty może nie będziesz chciał/a wrócić do czytania mojego bloga. Wybór należy do Ciebie.
U dziewczynek jest bardzo dużo zmian. Czekajcie na następnego posta, w którym wszystko Wam opiszę.

Mam nadzieję, że dalej o nich pamiętacie. 

Siggy biało-brązowa i Astulka trzykolorowa.

Kicia

Wiki

Zuzia

I na koniec moje ulubione zdjęcie.
"Prosimy, weź też nam!"

Pa kochani!


2 komentarze:

  1. Czekam, więc na nowy wpis :D.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam czasu i przez dłuższy czas nie pisałam nic na blogu :)
    Czekamy na kolejny post!

    Przepraszamy, że tak dawno Was nie komentowałyśmy, jednak miałam bardzo mało czasu. Nie zapomniałyśmy o Was i mam nadzieję, że częściej będziemy do Was wpadać.:)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    Weronika&Molly ♥

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)