31 stycznia 2015

Jest zima, czy nie?+ Jakie karmy jedzą moje zwierzaki?

Hejkaa!
Zaczniemy trochę nie po kolei. Co jedzą moje zwierzaki? Przede wszystkim suchą karmę. Zaczniemy może od piesków. Zuzia i Wiki jedzą karmę Purina Dog Chow dla szczeniaków. Co prawda, ani jedna ani druga nie są szczeniakami, ale karmy dla dorosłych psów na ogół są dość duże. Dla porównania dla szczeniaków i dla dorosłych.

A to jest ta karma Purina:

A to ta druga większa karma. Nazywa się Frolic 100% Complete. To akurat jest polska, a pieski wolą niemiecką, którą można tylko dostać w Niemczech.

Przysmaki też mają i to bardzo dużo, więc o nich nawet nie wspominam.
Teraz Kicia. Mruczuś je karmę Purina One dla kotów po sterylizacji.

Asti je dwa rodzaje karmy Versele Laga Cavia Complite i Versele Laga Cavia Nature. Bardzo jej smakują.

To Cavia Complite.

A to Cavia Nature.

Teraz przejdźmy do drugiej części posta. U mnie pod domem już nie ma śniegu. Jest bardzo ciepło i nawet świeci słońce. Dzisiaj byliśmy na spacerze. Pojechaliśmy ok. 1km. od domu i się patrzymy, a tam tyle śniegu. A to zdjęcia, które zrobiłam. Większość co prawna nie są z pieskami, ale się tak rozbrykały, że nie byłam w stanie zrobić im zdjęcia.

Tak naprawdę tylko te zdjęcia zwierzaków się udały. A to zdjęcia lasu.


A to dla porównania zima przed moim domem.

To na tyle w tym poście.
Paa!


1 komentarz:

  1. Różnica rzeczywiście jest wielka, tu zima tu wiosna.
    Ja kiedyś także kupowałam DogChow, teraz jesteśmy na Brit.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)