30 stycznia 2015

Zdjęcia+ Polecam!

Hejkaa!
Najpierw zacznijmy od zdjęć. Nie robiłam ich dzisiaj. Powybierałam je ze starych i z trochę nowszych. Co do jakości... Niektóre są dobrej inne trochę mniej... sorki. Ale cóż, ja myślę pozytywnie, dobrze, że je w ogóle mam.










                                                                




Teraz kolejna część posta. Tak wiem, że już polecałam blogi, ale teraz będzie ich więcej:

Piszcie w komentarzach linki do swoich blogów. Ja na pewno zajrzę!

Przypominam, że możecie wysyłać zdjęcia swoich zwierzaków jak były małe i jaki są teraz na pocztę zpupilemprzezzycie@wp.pl .

To na tyle w tym poście.
Paa!








2 komentarze:

  1. Dziękuje za polecenie bloga. Śliczne zwierzaczki :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Masz super bloga, więc szkoda by było nie polecić :)

      Usuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)