27 stycznia 2015

Spadł śnieg= zachwycona Wiki

Hejka!
Tak jak w temacie u nas spadł śnieg. Wiki jak tylko zobaczy, że jest śnieg to jest w siódmym niebie. Potrafi biegać po ogrodzie nawet dwie godziny! Zuzia jednak nie przepada za śniegiem... Dlaczego? Chociaż ją ubieramy to i tak marznie. Nie napisałam tego w jej opisie, więc napiszę to teraz. Zuzia ma chore dwie tylne łapki. Musi jeść codziennie tabletki. Narazie jej się tylko polepsza. Na szczęście! Do czego zmierzam. Zuzia nie może chodzić po lodzie. Ogólnie po śliskich powierzchniach, a w zimę lodu nie brakuje i biedaczek prawie ciągle kuleje. Pocieszające jest to, że nie ma porównania do stanu jej łapek pół roku temu i teraz. Więc jest dobrze. Dobra nie będę już was zamartwiać. Przejdźmy do Kici. Tak jak napisałam w jej opisie wychodzi na dwór. W zimę jej się to za bardzo nie uśmiecha. Wychodzi tylko na chwilkę. Asti nie czuje chyba żadnej różnicy bo nigdy jeszcze nie była na dworze. A to zdjęcia, które dzisiaj zrobiłam:








W tym poście na tyle.
Paa!


4 komentarze:

  1. Świetne fotki i blog!
    Zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ^-^
    U nas też śnieg i mój psiak tez bardzo zadowolony! :)
    Śliczne zdjęcia!

    Obserwujemy i zapraszamy
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pozytywne opinie :).
    Na pewno wpadnę.

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)