29 stycznia 2015

Od małego, do dużego+ Pomysł!!!

Hejkaa!
Już z tematu możecie wywnioskować, że w dzisiejszym poście będą zdjęcia zwierzaczków jak były malutkie, trochę starsze i dorosłe (sorki, że niektóre zdjęcia są słabej jakości, ale wiecie stary telefon) Wiec zaczynamy:

 Zuzia

Kicia



Wiki
 Asti
To mój kochany szczurek Nikuś, który już niestety nie żyje.
Jak pisałam tego posta i wybierałam zdjęcia, dotarło do mnie jak ten czas szybko leci... Wydaje się jakby Zuzia była pół roku temu szczeniaczkiem, a minęło już pięć lat... Kicia jest już z nami cztery lata, Wiki prawie dwa, a Asti dwa miesiące... Jak ten czas szybko leci...

Mam pomysł. Jak chcecie możecie wysyłać zdjęcia swoich zwierzaczków jak były małe i jakie są teraz. Jeśli kupiliście lub zaadoptowaliście swojego pupila jak był dorosły, wyślijcie zdjęcie na początku jak u Was się pojawił i teraźniejsze, albo po prostu wyślijcie jedno zdjęcie. Fotki z opisem zwierzaczka (jeśli ktoś ma bloga to z linkiem do niego, bardzo chętnie zajrzę) możecie wysyłać na pocztę zpupilemprzezzycie@wp.pl . Zdjęcia waszego pupila znajdą się na blogu, kiedy napiszecie w tekście np. "Zgadzam się na dodanie zdjęć mojego (psa, kota, królika, kanatka...) na bloga "Z pupilen przez życie".

Piszcie w komentarzach, czy wolicie dużo zdjęć czy mało i dużo tekstu, czy nie. Postaram się dostosować.

To już na tyle w tym poście.
Paa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)