28 lutego 2015

Zima, czy wiosna??

Hejkaa!
Nie wiem jaka pogoda jest u Was. U nas teoretycznie jest zima, a praktycznie wiosna. Dla mnie, dla piesków i Kiciusi im cieplej tym lepiej! Wreszcie zaczną się długie spacerki z Wikusią. Tak tylko z Wikcią... Zuzia niestety nie może chodzić za dużo, z powodu tych swoich biednych łapeczek. Oczywiście wychodzimy z nią, ale na ok. 15min. spacerki, a raz w tygodniu na trochę dłużej. Ona nawet sama nie chce chodzić za dalejo i jak już ma dosyć to staje i trzeba ją nieść przez resztę drogi. Może za kilka miesięcy jeszcze bardziej jej się polepszy z jej nóżkami. Tego nie wiem, ale mam taką nadzieję! Już i tak to nie ta Zuzia, co ze dwa miesiące temu. Dzisiaj jak byłam z moją siostrą i pieskami na spacerze, kazała się tylko nieść przez ok. pięć minut, a później zaczęła się wyrywać i szła przez cały czas. Ogólnie spacerek trwał ze dwie godziny. Wikcia na końcu się tak rozbrykała, że latała jak torpeda w tą i z powrotem, a na koniec znalazła sobie patyk i za nim! Jak wpadła do domu to od razu poszła spać. Zresztą nie dziwię jej się. Ogólnie spacerek się udał. Była na nim też Szilka. Jak zawsze biegała z Wikusią i też padła ze zmęczenie, ale nie w domu, tylko już w aucie. Wszystkie były bardzo zmęczone.





Zdjęcia robiła moja siostra.

Kicia przez ten czas, jak my spacerowałyśmy, była na dworze. Przewietrzyła się trochę. Asti była w tym czasie w domu, w klatce. Powiem szczerze, że jeszcze się boję, żeby ona biegała jak mnie nie ma w domu. Może kiedyś się przełamię, ale jakby niebyło mam ją dopiero trzy miesiące, więc jeszcze mam czas.

Muszę się Wam pochwalić, że nauczyłam Wiki komędy "prawa" i "lewa". Jak mówię do niej "prawa" podnosi prawą łapkę, a jak "lewa" lewą. Bardzo łatwo było ją tego nauczyć, bo umie komędę "w któtej ręce", czyli jak na przykład mam przysmak w prawej ona daje łapkę na moją prawą rękę i odwrotnie. Nauczyłam ją tego w około 15min. Było łatwo, bo ona dawała łapki tam gdzie jest przysmak i mówiłam na którą rękę ma dać i tak się tego nauczyła.

Już jutro będziecie mogli głosować w konkursie! Będziecie głosować na mojej stronie na Facebooku, ponieważ doszłam do wniosku, że więcej ludzi ma konto na tym portalu, niż na bloggerze. Mamy czterech uczestnkiów.

                      Eddy

                       Roxi

                     Majki

Luna

Wszystkim życzymy powodzenia!
Paa!

PS. Zrobiłam trzy strony na blogu. Macie je pod nazwą "Z pupulem przez życie".


3 komentarze:

  1. U nas pogoda jest już wiosenna. Eddy'emu nie chce się wracać do domu po tych naszych spacerach :D Oczywiście nie możemy się doczekać konkursu ;)

    Pozdrawiamy
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas z tą pogodą tak różnie. Niby ciepło, ale czasami marznę bez czapki i rękawiczek :).
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)