15 lutego 2015

Informacja!

Hejkaa!
Ostatnio (a tak dokładnie dwa tygodnie temu... Jak ten czas szybko leci...) Napisałam posta z informacją, że będę pisała w piątki i w weekendy. Nie sprawdziło się to za bardzo i pisałam jak popadnie. Zaczynam się bardzo gubić, kiedy mam napisać posta, więc postanowiłam, że będą wpisy w środy, piątki i w weekendy. W sumie nie ma za bardzo różnicy bo i tak pisałam co jeden do trzech dni, a tak będziecie się spodziewać wpisu.
Dla urozmaicenia tego bardzo krótkiego pościka dodaję zdjęcia, nie zwierzaków, tylko przyrody.















Bardo dawno nie było na blogu naszych bohaterów. Tak jak pisałam jestem za granicą i w ogóle spodziewałam się, że nie będę miała Internetu, a tu tak niespodzianka. Teraz nie mam za bardzo czasu na dłuższe wpisy, ale może w weekend, będzie dłuższy post, że zdjęciami zwierzaczków.
To na tyle w tym poście. Przypominam o konkursie bo jak narazie mamy tylko dwa zgłoszenia.
Paa!


1 komentarz:

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)