25 lutego 2015

Już miesiąc z nami!

Hejkaa!

Dzisiaj jest dla mnie i zwierzaczków szczególny dzień. To właśnie miesiąc temu stworzyłam tego bloga. Pamiętam jak pisałam z półtorej godziny, mojego pierwszego posta. Naprawdę, pisałam trzy zdania tak długo... Później kolejne dwie, tworzyłam opisy zwierzaczków. Ogólnie wszystko zajęło mi z pięć godzin, ale było warto! Teraz jak to wspomiam, to się strasznie dziwię, że mi to tyle czasu zajmowało. Teraz napisanie długiego posta i wybranie zdjęć zajmuje mi maksymalnie pół godziny.

Jeszcze 25 stycznia zajęłam się reklamą bloga. Miałam tego samego dnia 137 wyświetleń. Cieszyłam się jak głupia. Po ok. dwóch tygodniach było już 1000 wyświetleń! To właśnie dzięki nim motywujecie mnie do dalszego pisania! Za chociaż jedno wejście i każdy komentarz, ja i zwierzaki bardzo Wam dziękujemy! To właśnie dzięki Wam ten blog odnosi takie sukcesy.


...i tak minął miesiąc, 1785 wyświetleń, i 34 postów... Jak to szybko zleciało. Zwierzaki są o miesiąc starsze... Moje kochane łobuziaki.

Podsumując. Ten miesiąc był według mnie udany. Zrobiłam bardzo dużo, pięknych zdjęć zwierzaczkom. Wikcie nauczyłam komendy "puf" i "turlaj się". Asti bardziej się do mnie przywiązała i już się nie boi. Kiciusia nauczyła się prosić, co prawda tylko jak jest głodna, ale i tak jestem bardzo z niej dumna. I najważniejsze, z czego jestem najbardziej zadowolona. Zuzi poprawił się stan zdrowia łapek. W tym miesiącu nawet nie kulała! Jestem bardzo, z tego powodu szczęśliwa, bo jak jeszcze nie jadła codziennie tabletek, to łapeczki przezkakiwały jej conajmniej trzy razy dziennie. Jest wielka różnica.

Jest nowa nagroda w konkursie! (Zwycięzca otrzyma też kolaż ze zdjęciami moich zwierzaczków, ze specjalną dedykacją.) Zwierzak, który wygra zostanie umieszczony, w tle mojej strony na 1msc. na Facebooku! Oczywiście jak osoba, której pupil zwycięży, nie wyrazi zgody na umieszczenie zdjęcia jej autorstwa, na mojej stronie, to ono nie zostanie umieszczone. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś się zgłosi, ale mimo to, że mamy trzech zawodników, konkurs się odbędzie. Mam nadzieję, że ta nagroda zmotywuje Was do wysyłamia zdjęć.

Mam nadzieję, że mój blog, się chociaż troszkę podoba. Co chcecie, żebym zmieniła w nim? Może mam dodać jakiś gadżet, na pasku obok postów? Piszcie w komentarzach!
Paa!

PS. Jeszcze raz bardzo Wam dziękujemy! To właśnie dzięki Wam ten blog, ja i zwierzaczki odnosimy takie sukcesy! Jesteście wielcy!


4 komentarze:

  1. Gratulacje, oby blog wytrwał jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Naprawdę dobrze piszesz. Pomimo tego, że prowadzę tego bloga dłużej od ciebie, to i tak ty masz dużo więcej czytelników ;)

    Pozdrawiamy
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! Zapraszam do nas bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Czekam na rok :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)