22 lutego 2015

Informacje przede wszystkim!

Hejkaa!
Ten post będzie naprawdę bardzo krótki i będą tylko informacje. Jako pierwsze powiem, że zrobiłam ankietę, jakie posty wolicie. Jest na pasku obok postów. Jak jesteście na telefonie, to najpierw trzeba wejść na wersję na komputer. Będę Wam bardzo wdzięczna, jak wypełnice ją, bo nie wiem jakie posty wolicie. Druga informacja jest taka, że konkurs został przedłużony. Więcej info, na mojej stronie: <KLIK>
Mówiłam, że ten post będzie bardzo krótki.
Paa!
PS. Jeszcze raz przypominam o ankiecie.


2 komentarze:

  1. Zaraz ją wypełnie :)

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałam, duży wybór ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)