03 lutego 2015

Zakupy

Hejka!
W poniedziałek byłam na zakupach w zoologicznym. Byłam chyba dwa raz w tym sklepie, ale teraz zwróciłam uwagę na to jak dobrze jest wyposażony, a przede wszystkim jakie dobre warunki mają zwierzęta w nim. Bo to chyba najważniejsze. Dobra przejdźmy do tego co kupiłam. Najwięcej dostała Asti. Jak widzieliście na zdjęciu kilka postów temu prosiaczek nie miał paśnika, więc postanowiłam jej kupić kulę. Ma tą dużą, bo stwierdziłam, że nie starczy jej siano w tej mniejszej kuli, nawet na dwie godziny, bo ona jak nie śpi i nie je to skubie ciągle sianko. Paśnik kula nawet nie był drogi bo kosztował tylko 14zł, a ten ze trzy razy mniejszy był po 9zł, więc się nawet nie opłacało kupić ten mały. A to on już z siankiem.
Jeszcze kupiłam jej kolby z firmy Nestor i zioła Herbal Pets dla królików, bo nie było dla świnek morskich.

Pieskom kupiłam jakieś jelita. Nie wiem z jakiej firmy, bo nie jest napisane, ale im bardzo smakują.

Kici nic nie kupiłam, bo ma jeszcze dużo przysmaków z Rossmanna.

To na tyle w tym poście.
Paa!



3 komentarze:

  1. Jelitka wyglądają fajnie :D
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj weszłam na tego bloga, ale widzę, że warto. Bardzo fajne "zdobycze". Czekamy na następnego posta.
    Pozdrawiamy!
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)