20 lutego 2015

Komenda "puf" i "turlaj się"+ Zapraszamy

Hejkaa!
Zaczniemy trochę od końca. Długo myślałam nad zrobieniem swojej strony na Facebooku. Zawsze jakiś czytelnik bloga przybędzie, więc utworzyłam stronę "Z pupilem przez życie". Będę tam pisała kilka razy dziennie. Narazie mamy tylko cztery like, ale jak ta strona istnieje od wczoraj, od godziny 22, to tragedji nie ma. Tu jest link:
https://m.facebook.com/profile.php?id=935812816453159&view=page&ref=bookmark 
Jak już wejdziecie to może zostawicue like? Ja i zwierzaczki będziemy baaardzo wdzięczni. Mam nadzieję, że stronka Wam się spodoba, bo wsumie jest utworzona specjalnie dla moich Czytelkików, czyli dla Was.

Zapraszam na bloga mojej młodszej kuzynki. Dopiero zaczyna, więc napewno zmotywujecie ją chociaż jednym wejściem. Będziemy Wam bardzo wdzięczni. Martyta (to moja kuzynka) ma bloga pt. "Majki-moje życie". Link do niego: http://majkimojezycie.blogspot.com/?m=1Możecie zobaczyć na nim jej przecudnego prosiaczka Majkiego.


Blog istnieje dopoero od wczoraj, więc bardzo Was prosimy, polecajcie go znajomym, obserwujcie go, komentujcie... Jeszcze raz dziękujemy z całego serca. Martyna napewno będze Wam bardzo wdzięczna.

Teraz przejdźmy do drugiej części posta. Napiszę wam jak nauczyć psa komendy "puf" (zdech pies) i "turlaj się". Podstawą do "puf" jest komenda "turlaj się", więc zaczniemy właśnie od niej.
Żeby nauczyć psa turlania, pupil musi umieć "leżeć".
1. Powiedz psu komendę "leżeć".
2. Weź przysmak i trzymaj go przed noskiem czworonoga niedaleko podłoki.
3. Zwab psa nagrodą i powolutku przesuwaj ją nad plecami psiaka, wtedy jak on zacznie obracać główkę za przysmakiem.
4. Powtarzaj to ćwiczenie bardzo dużo razy i zawsze mów "turlaj się". Nagradzaj psa, za nawet delikatne przewrócenie się na plecy.


Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę zrozumieliście instrukcje, bo powiem szczerze, że tak jak nigdy, nie mogłam się wysłowić i nie wiedziałam jak to napisać... Ale cuż, jak zrozumieliście, to dobrze, jak nie, to trudno. Teraz przejdźmy do komendy "puf". Jak pies umie już turlać się na komendę to łatwo pójdzie z tą.
1. Powiedz psu komendę "leżeć", a naptępnie "turlaj się".
2. Jak piesek przewrócić się na plecy, przytrzymaj go i powiedz komędę "puf".
3.Powtarzaj to ćwieczenie, dopóki psiak nie nauczy się przewracać na plecy na komendę.

To na tyle w tym poście. Przypominam o konkursie!
Paa!



1 komentarz:

  1. Jak tylko będe mieć czas to wejdę na bloga twojej kuzynki :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)