21 lutego 2015

Nowe zdjęcia!

Hejkaa!
Tak jak Wam obiecałam kilka postów temu, zrobiłam nowe zdjęcia zwierzaczkom. Według mnie wyszły całkiem fajnie, licząc, że miałam nieciekawy "wypadek przy pracy". O nim zaraz, a teraz zdjęcia:








Pewne zastanawiacie się jaki to był "wypadek przy pracy". Jak zaczęłam robić zdjęcia, nie wsadziłam karty... Zrobiłam ich z pięćdziesiąt... i żadne mi się nie zapisało... Byłam taka wściekła na siebie! Później ja nie miałam ochoty na zdjęcia, a zwierzaczkom się już bardzo nudziło, bo już mi się "ustawiały" od godziny. Ale dobra, są nowe zdjęcia, według mnie tak samo ładne. A to jest reszta:











Zapraszam na moją stronę na Facebooku! Jak już tam wejdziecie, to zostawcie like. Ja i zwierzaczki będziemy bardzo wdzięczne. A tu link: <KLIK>

To na tyle w tym bardzo króciutkim pościku.
Paa!











2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszły ci zdjęcia :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak koleżanka u góry (Hania) uważamy, że zdjęcia ci super wyszły ;) Czekamy na kolejnego posta!
    Pozdrawiamy
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)