09 lutego 2015

Kicia w roli głównej

Hejkaa!
Jak dzisiaj przeglądałam mojego bloga, to dotarło do mnie, że dawno nie było na nim Kiciusi! Więc w dzisiejszym poście będzie Kicia i tylko Kicia. U niej wszystko w porządku. Tak na naprawdę nic nowego się nie działo u mruczusia, więc będą przede wszystkim zdjęcia. Tylko tyle co mogę napisać to, to że Kicia niedawno straciła kiełka. Nie wiemy jak to zrobiła, a jest za młoda żeby jej wypadły już ząbki. Na całe szczęście nic jej nie boli, więc nie ma co się martwić. Codziennie ok. szóstej rano wychodzi na spacerek. Naogół wraca ok. dziesiątej i idzie spać, później znowu na trochę krócej wychodzi na dwór. Jak wraca to najczęściej się z nią bawię. Dobra nie zanudzam Was. Przejdźmy do zdjęć Kici.





Przez kolejny tydzień od jutra do środy nie wiem czy będę miała Internet, bo będę za granicą, więc może nie być postów. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie, ale wiecie to nie ode mnie zależy. Pieski jadą z nami, a Kicia i Asti będą u moich dziadków. Nie mardwcie się będą pod doskonałą opieką.

To na tyle w tym poście! 
Paa!


3 komentarze:

Masz dla mnie jakąś radę, lub po prostu chcesz mi coś powiedzieć? Napisz proszę komentarz. Ciebie to nic nie kosztuje, a mi przynosi wielką radość. :)